Handleiding‎ > ‎

Checklist prioritering

Een nieuwe 'Checklist prioritering' maken doe je door in het klantenscherm te klikken op de knop ‘Checklist prioritering toevoegen’. De pagina waarin je dit kan opmaken, wordt geopend.


De gegevens van de klant die we al kennen zijn vooringevuld.


Zo een verslag kan je meestal niet in één keer opstellen. Je kan het verslag tussentijds bewaren. Daarvoor klik je op de knop ‘Bewaren’ onderaan. Om een verslag te bewaren zijn enkel de gegevens 'Rijksregisternummer', ‘Achternaam’ en ‘Voornaam’ van de persoon verplicht. Op deze manier kan je het verslag zinvol terugvinden.


Overzicht checklist prioritering


Een 'Checklist prioritering' bestaat uit verschillende onderdelen. De onderdelen vind je terug in de verticale navigatiebalk aan de linkerkant.


Het onderdeel waarin u werkt, heeft in de linkernavigatiebalk een grijze kleur. De onderdelen zijn:

  1. Identificatiegegevens
  2. Gegevens verslag
  3. Herevaluatie
  4. Maatschappelijke noodzaak
  5. Kloof ondersteuning en gewenste ondersteuning
  6. Dringendheid van de vraag
  7. Bovengebruikelijke zorg in het verleden
  8. Andere bijlagen
  9. Schuldvordering
  10. Akkoord klant